Wednesday 15 November 2017

Mmorpg trading system


En MMO med bra trading auktionssystem. Jag har letat efter en ny MMO som jag kunde handla med. Jag bryr mig inte om spelet själv. Allt jag vill göra är att handla i ah eller något annat system och göra lite vinst. Hittills har jag försökt Archeage ganska bra, blev bara tråkig efter en tid, PoE väldigt ovänligt handelssystem, Wildstar ganska bra men inte tillräckligt med människor för att ha tillräckligt med likviditet för en näringsidkare. Så, några idéer. Kanske några kommande MMO s, eller kanske några gamla namn som fortfarande har många spelare som handlar på sina handelsplattformar. PS Jag har hört mycket om Eve, men det mesta av informationen var relaterat till att det var väldigt ovänligt för nya spelare. Är det rätt. Eladi Arnhem Inlägg 1.106 Medlem Mindre vanligt. Det finns inget annat spel som fjärran kommer nära de ekonomiska systemen den kvällen, det finns en hel uppsättning gameplaymekanik för att förbättra everting som fjärransluter till handel. Jag spelar inte längre spelet för ganska länge nu men skulle rekommendera det till någon spelare som gillar ekonomi Hej, Tack alla för inmatning, jag ska försöka de ovannämnda, men jag tror fortfarande att jag inte har grävit ut den rätta men ändå någon annan har några mmos att erbjuda. Inte riktigt Som andra redan har sagt, om Ditt mål är att sälja, ingenting kommer till och med i närheten av Eve Online. Det är väldigt mycket den regerende monachen i det området. Vad är en bra MMORPG som involverar Ekonomi och Trading Crafting. AvsRock21 Denver, CO Inlägg 256 Medlem Mindre vanlig. Ursprungligen postat av Quizzical Uncharted Waters Online kommer att låta dig spendera nästan all din tidskapning och handel om det är vad du vill ha det så sandlåda, så i grund och botten är allt innehåll i spelet valfritt. Det gör tillverkning och handel väldigt komplicerat, så du vann inte räkna ut allt i den första veckan och då har inget mer att göra än slipning Om du är mer till att skapa och mindre in i handeln, är A Tale in the Desert mestadels ett hantverksspel. Det har överlägset det djupaste hantverkssystemet någonsin gjort - och möjligen Mer än alla andra spel som är listade på denna sida i kombination Du kan också göra de flesta tillverka och handla i Pussel Pirates De tog mycket av djupet av handel för några år sedan, men när de ändrade hyrespriser för att tvinga stabila globala priser ----- Vad gäller ovanstående förslag är WoW ett hemskt spel för handlare. Det handlar nästan helt om kamp, ​​plus en handfull sidaktiviteter som ger upphov till kamp. Det har ett bra auktionshus, men toppänden tenderar att Vara bindande på hämtning - vilket betyder att det inte går in i auktionshuset WoWs hantverkssystem är en av dem som verkar vara i spelet mer för att ge marknadsföring en annan punkt än för något som spelarna kanske vill göra Runescape, Å andra sidan är det bara ett hemskt spel, period Ja, det finns ett gäng olika skapande yrken Men varje enda är bara, gör någonting en zillion gånger till nivå. Det lämnar obscena mängder slipning, men inget djup PotBS kanske Passar titeln o F tråden, men inte den ursprungliga inlägget. Det handlar nästan helt om kamp. Crafting är en bra sidaaktivitet, men eftersom du är begränsad till hur mycket arbete du får per dag är skapning något du ska göra flera minuter om dagen och Det är det Det kommer inte att vara din primära aktivitet Freetrader klassen, i motsats till vad du kan anta från namnet, är bara en annan kamp klass och gör inte egentligen specialiserad på ekonomiska aktiviteter EVE verkar vara ett vanligt förslag på trådar som Det här, trots att det är ett prenumerationsspel Folk säger att det har en mycket djup ekonomi, men jag har inte spelat det, så jag skulle inte veta. POTTBS slår fortfarande UWO även i handelsekonomin. UWO har bara absolut fruktansvärd kamp och segling och Andra icke-kampaktiva aktiviteter är helt tråkiga Åtminstone har du kamp att gå tillbaka till i PoTBS när du blir uttråkad av att göra andra saker. Ekonomin i PoTBS är riktigt bra UWO har så lite spelare att ekonomin är väldigt begränsad geografiskt i Spel du kan lever på många ställen i PoTBS Saker säljer snabbt i PoTBS gör handel väldigt givande. Potaco Hoffman Estates, IL Inlägg 82 Member. While jag gjorde inte mycket ekonomiska ekonomiska saker under min tid i EVE säger jag att det passar definitivt dina kriterier Det har förmodligen den bästa ekonomin hos någon MMO jag vet att de till och med brukade ha en professionell ekonomisk analytiker på sin lön för att bara se över det stora spelarbaserade handelssystemet för att hålla det balanserat. Du kan utbilda färdigheter som kommer att göra dig bättre på att skapa eller handla än andra aktörer, det är en hälsosam transportindustri, eftersom det inte finns någon centraliserad banklagring som de flesta MMO, folk är villiga att betala för att hämta gods över galaxerna för andra, och om du verkligen är ambitiös, du kan till och med starta ditt eget handelsföretag. Det har en prenumerationsavgift, men du kan också köpa PLEX 30 dagars speltid med in-game currency. Om du lyckas kan du eventuellt spela gratis. Eve har som e downsides, men det är väldigt överväldigande massor av textgrafer mm, det tar dags några veckor att träna färdigheterna för att verkligen börja vara rimligt bra på ett visst område i spelet, miljön kan bli död eftersom den är i rymden, allting ser likadant ut, och du behöver alltid titta på din rygg på grund av PVP-potentialen, men högre risk högre ersättning. Om du är mot EVE, skulle jag försöka UWO eller POTBS om du inte hatar både utrymme och vatten. En tal i öknen är Ett extremt intressant spel i åtminstone, men det har en prenumeration och uppfyller verkligen inte den ekonomiska delen av din förfrågan på samma sätt som de andra. Men hej, de flesta spel är antingen gratis eller har gratis prövningar, så hämta dem Och försök några ut. Ursprungligen postat av AvsRock21 PoTBS slår fortfarande UWO även i handelsekonomin. UWO har bara absolut fruktansvärd kamp och segling och de andra icke-kampaktiva aktiviteterna är helt tråkiga. I alla fall har du kamp för att gå tillbaka till PoTBS när Du blir uttråkad av doi Ng andra saker Ekonomin i PoTBS är riktigt bra UWO har så lite spelare att ekonomin är väldigt begränsad geografiskt i spelet Du kan leverera många ställen i PoTBS Saker säljer snabbt i PoTBS gör handel mycket givande. Läs originalposten igen Den ursprungliga affischen vill bara vara en köpman Ja, PotBS har bättre skeppskamp än UWO Men det spelar ingen roll om du bara är en köpman. UWOs landkamp är bättre än PotBS, men det är en väldigt låg bar och de är båda ganska dåliga vid landstrid. Jag har ingen aning om hur man kan hävda att PotBS har bättre segling än UWO. Segling runt i PotBS är du börjar flytta, du går AFK och du checkar tillbaka 20 minuter senare Eller kanske mindre beroende På den särskilda vägen du behöver ta Segling runt i UWO gör du med vindarna med hänsyn till att den optimala vägen från A till B är sannolikt inte den omvända av den optimala vägen från B till A Och vindarna förändras, I UWO kan en rad saker hända medan det seglar som du kan behöva hantera. Ekonomin i PotBS är inte illa, det är verkligen bättre än de flesta andra MMORPGs, men det säger inte mycket men det är en sidfunktion, inte något du kan bygga ett spel runt dig Kommer inte att spendera merparten av din tid i spelet som en köpman om du inte bara spelar i flera minuter per dag. Tja, antingen det eller om du spenderar det mesta av din tid att snurra dina hjul på saker som inte ökar din vinst. Ditt handelsvinster kommer ganska mycket helt från att använda ditt arbete, och du har en fast arbetsbassäng per dag. UWOs hantverkshandelssystem är enkelt en storleksordning djupare än den för PotBS Det finns över 400 handelsvaror och över 160 hamnar Varje hamn säljer flera handelar varor och köper alla handelsvaror eller nästan alla muslimska områden som vann inte köpa alkohol - eller fläskprodukter, och hinduiska områden vann inte t köttprodukter med priser som varierar vildt med hamn. Priset på en viss handel god vid en viss hamn fluktuerar som Tiden går också för Exempel om alltför många människor säljer det, kommer priset att sjunka. Vissa handelsvaror kan födas ut i naturen eller fångas medan de fiskar, förutom att de köps. Många handelsvaror kan tillverkas i andra handelsvaror och sedan såldes faktiskt detta Är det exklusiva sättet att vissa handelsvaror skapas i spelet. Vissa handelsvaror riskerar att ätas av råttor och andra inte. Vissa handelsvaror kan brinna upp om ditt skepp fångar eld och andra kan t. Vissa handelsvaror kan omvandlas till leveranser för användning Medan segling och andra cannot. Meanwhile är crafting också enormt komplicerat. Några saker är tillverkade av receptböcker som du kan köpa. Några är förvärvade från receptböcker som erhållits på annat sätt och inte direkt säljs av NPC. Vissa recept är endast kända för vissa NPCs, och du måste få hjälp från den specifika NPC för att tillverka den. Några saker kan bara tillverkas på din privata gård. Några utföranden görs bäst under segling till sjöss, medan andra hantverk måste ske på land. recept i ett yrke kräver varor som produceras av ett annat yrkesverksamhet. Produktionen från tillverkning är delvis slumpmässig och för avancerad alkemi kan det vara vildt slumpmässigt. Du kan bara bära så många färdigheter och det finns en mängd olika finesser. Det finns också handel Färdigheter som låter dig köpa mer av en viss handel bra på en gång Och då finns det en massa färdigheter som används för andra ändamål som kamp eller utforskning. Detta tvingar prioritering Om du huvudsakligen är en crafter och näringsidkare kan du välja kompetens för att vara bättre På det än de flesta andra människor Däremot, i PotBS kan alla göra allt, så du har ingen skapande eller handelsfördel över någon annan, oavsett vad du gör. Om du letar efter en mestadels kamp med temaparksspel med en liten bit av andra saker på sidan, så är PotBS ett bra val om du gillar skeppskampen och inte tänka på extremt tung instans som gör det inte långt blyg för ett spel med en spelare. Men om du letar efter ett spel där du kan foc Oss på andra saker och inte göra mycket strid, då är UWO ett av de få livsrika valen - och PotBS är inte. Och jag tror det är vad den ursprungliga affischen är after. Any game som s post apokalyps teman har förmodligen en detaljerad utformning System och Fallen Earth är inget undantag Nästan alla saker i spelet kan skapas och den brutala atmosfären ensam ger sig bra till den typ av situation där spelarna skulle tvingas att klara sig själva. Den moderna inställningen möjliggör också unika koncept i utformade poster allt från kläder och vapen till transport. En av de fantastiska sakerna om hantverkssystemet i Fallen Earth är hur det gör att du kan fortsätta att göra andra saker i spelet utan att gå ner på arbetsbänkarna. Du kan ställa in saker i din kö och spelet kommer att låta dig veta när ett objekt är klart Världen är enorm och det finns stort behov av tillverkade objekt, så du kan enkelt göra ett namn för dig själv i Fallen Earths värld genom att specialisera dig i olika ty pes av crafting. Out av alla crafting system på denna lista har detta spel förmodligen den mest traditionella av dem alla Guild Wars 2 har inte ett bra utformningssystem på grund av hur invecklad det är, eller ens hur beroende agme är på spelaren - materialet istället är det bra på grund av hur snygg det är och hur bra det fungerar Varje karaktär har möjlighet att jämföra varje yrkesverksamhet och progressionssystemet är extremt lätt att följa och förstå. Medan du spelar spelet kommer du att stöta på Samla knutar över hela världen och fiender släppa material och föremål kan brytas ner vidare i materialet Det är faktiskt möjligt för spelare att nivåera upp sina karaktärer nästan helt utan att någonsin behöva slåss någonting, även om det kan bli väldigt dyrt i de senare delarna av spelet att göra så tungt Det smala auktionshuset gör det super lätt att sälja hantverk, och i alla fall skapar redskap för vänner och alts ett bra sätt att gå. Ile Mortal Online kanske inte är den mest polerade och populära MMO på marknaden just nu, alla som faktiskt försöker det och kommer in i hantverkssystemet kommer att veta hur djupt detta kaninhål går. Nästan alla värda saker är tillverkade av spelare, vilket bidrar till att vara en stor del av ekonomin. Det som verkligen gör skönheten i MO-sken är dock hur invecklad allt är på en ren systemmekaniknivå. Det finns massor av olika typer av material som alla kan kombineras på unika sätt att Göra saker Du kan välja och välja material som du vill inkludera för att skapa egna artiklar och recept som påverkar dina stater på olika sätt. När du handlar saker kan du specialisera och hålla dina recept hemliga och verkligen tjäna dig som en handlare och handlare i världen Det är ett helt djupt system som är mycket mer nedsänkt och flexibelt än de flesta MMO-er på marknaden idag.

No comments:

Post a Comment